«Σωτήρας» για τις πλατφόρμες τα ιδιωτικά καταλύματα

Η Expedia θεωρεί πως τα ιδιωτικά καταλύματα θα λειτουργήσουν ως «σωτήρας» για τις πλατφόρμες, εν καιρώ πανδημίας.

Ο Όμιλος Expedia αναφέρει πως το brand Vrbo, το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα των ιδιωτικών καταλυμάτων, σημειώνει μεγάλο αριθμό κρατήσεων σε ετήσια βάση για τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2020.

Επίσης, η Expedia καταργεί σταδιακά το «Home Away» στις ΗΠΑ στην προσπάθεια να επαναπροσδιορίσει το χαρτοφυλάκιο των short-term rentals. Όσοι επισκέπτονται το «Home Away» ανακατευθύνονται στο Vrbo.com ή την αντίστοιχη εφαρμογή.

H Expedia δηλώνει πως η αύξηση κρατήσεων σε ιδιωτικά καταλύματα οφείλεται στο μεγάλο χαρτοφυλάκιο που διαθέτει στις πλατφόρμες της. Τα short-term rentals είναι αρκετά δημοφιλή για ταξιδιώτες που προτιμούν να ταξιδεύουν με αυτοκίνητο.

Τα καταλύματα της Expedia κατέγραψαν για τον Ιούνιο ετήσια μείωση κατά 45%. Στο δεύτερο μισό του Μαρτίου το ίδιο ποσοστό κυμαινόταν στο 85% λόγω της παγκόσμιας «παύσης» του ταξιδιωτικού κλάδου.

Η εταιρεία αναφέρει: «Ύστερα από μία σημαντική αύξηση των ρυθμών ακύρωσης στα τέλη Μαρτίου και τις αρχές Απριλίου, καθώς ο ιός εξαπλωνόταν σε παγκόσμια κλίμακα, οι ρυθμοί σταθεροποιήθηκαν κατά τον Ιούνιο. Ωστόσο, παραμένουν υψηλότεροι σε σύγκριση με τα προ-κορωνοϊού επίπεδα».

Αν και είναι νωρίς ακόμα να γίνει κάποια εκτίμηση για το ρόλο των ιδιωτικών καταλυμάτων κατά τους επόμενους μήνες, η επιτυχία του Vrbo αναδεικνύει το γεγονός ότι (τουλάχιστον σε όρους εσωτερικής ζήτησης), ο τομέας μπορεί να ηγηθεί μίας ανάκαμψης στη διαμονή.

Ωστόσο, η Expedia προειδοποιεί, πως λόγω της υφιστάμενης αβεβαιότητας είναι πολύ νωρίς ακόμα για συμπεράσματα σχετικά με το ρόλο που θα διαδραματίσουν τα ιδιωτικά καταλύματα.

Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες επισημαίνουν ότι τα επίπεδα πληρότητας παραμένουν χαμηλά. Στις αρχές Ιουνίου η Marriott International δήλωσε πως τα ξενοδοχεία της «πέρασαν το όριο του 20%». Η καλύτερη απόδοση παρατηρήθηκε σε προορισμούς που είναι προσβάσιμοι με το αυτοκίνητο.